2 Mart 2011 Çarşamba

SAATLER ÜZERİNE ÇEŞİTLEMELER



Bu da Şifa'nın yorumu

3 yorum:

hobivakti dedi ki...

Çok hoş olmuş. Yapılan tüm çalışmalar çok hoşuma gidiyor. Ellerinize sağlık.

Birde sizden rica etsem aşağıda verdiğim linke (bloğuma) uğrayıp önerilerinizi yazabilirmisiniz? Detaylar bloğumda :)

http://hobivakti.blogspot.com/2011/03/fikirlerinize-ihtiyacm-var-lutfen.html

Teşekkürler. :)

PINAR FİGAN KÖSE dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞ.....
ELLERİNE SAĞLIK

Stella dedi ki...

Merhaba ben blogunuzu ziyaret etti, ben de sizin iş bulmak güzel, ben ve benim takipçisi olduklarını gördüm gerçeği bu yaptığın! seni tebrik şeyleri görmek için bir zevk, çünkü ben pişman visitarte.No alamıyordum, Ben de senin hayranınım yapmak benim bloglar için katacak, böylece başkaları da sizi ziyarete gelirler, ben idk çünkü çevirmen sözlerimi ifade varsa özür dilerim, ama ben sizin dilinizde Yorum yapmak iyi bir düşünce ... İspanya selamlar!