13 Ekim 2011 Perşembe

Yepyeni Bir Çerçeve





5 yorum:

Şehnaz dedi ki...

bayıldım bayıldım,bu çerçeveleri nereden temin ediyorsunuz acaba,çok beğendim yada sizmi satıyorsunuz..beni bilgilendirirseniz çok sevinirim...

Ayşın Önol dedi ki...

Şehnaz Hanım, beğenilmek gerçekten çok keyif verici, çok teşekkür ederim. Kullandığım objelerin neredeyse tamamı bizim üretimimizdir. Bunları atölyemizden temin edebilirsiniz elbette.
Genelde bir broşür ve fiyat listesi var mı diye soruyorlar. Böyle bir çalışma yapmadık.
Sevgiyle ve keyifle kalın...

NURDAN dedi ki...

Ayşin Hanım Günaydın,

Sabah sabah gerçekten içim açıldı doğrusu. Çerçeveyi çok ama çok beğendim. Mumla eskitme mi çalıştınız? Kullandığınız objelerin sizin üretiminiz olduğunu yazmışsınız. Atölyenizi en kısa sürede ziyaret etmiyi gerçekten çok isterim. Sevgilerimi bıraktım,

NURDAN

Tatjana dedi ki...

This is so beautiful!

Aslı Öztürk dedi ki...

Tek kelimeyle mükemmel