27 Ağustos 2012 Pazartesi

ŞAFAK 4


Merhabalaaaaaaaaaaaar,

Bir süredir devam eden hazırlıklarımızı tamamladık sayılır. Aslında bana kalsa daha 2-3 ay sürer:-)) Atölye düzenine son derece alışkınım ancak mağazacılık benim için çok yeni bir deneyim oldu. Yerleşirken son derece keyifli zamanlar yaşadık. Daha Eylül'e çook var derken bir de baktık ki..... zaman gelip çatmış !!!

1 EYLÜL 2012 CUMARTESİ GÜNÜ
SAAT 12:00 İTİBARİYLE
TÜM HOBİ DOSTLARIMIZI VE MESLEKTAŞLARIMIZI
BALMUMCU ' DAKİ ATÖLYEMİZDE AĞIRLAMAK İSTİYORUZ.

Keyifli bir gün geçirmek, 
bol bol hobilerimizden bahsetmek, 
boyama yaparken yaşadığımız deneyimleri birbirimizle paylaşmak, 
sadece sanal ortamdaki tanışları arkadaşlıklara dönüştürmek,
yaz döneminde neler yaptığımızı anlatmak,
çocuklarımızın okul hazırlıklarından söz etmek,
önümüzdeki kış planlarımızdan bahsetmek,
sıcacık bir ortamda beraber olmak 
için sizi bekliyoruz.

Bir çoğunuzun bildiği gibi, minyatür ve fimo çalışmalarımız, beraber çalışmaktan onur duyduğum Aslı Erataç tarafından yapılmaktadır.

Aramıza şimdi PATCHWORK hocalarımız da katıldı: Pınar ve Zeliha !! Nasıl oluyor da bu kadar pozitif olabilir insan dedirtecek kadar keyifli ve cıvıl cıvıllar :-)) Bir de ortaya çıkardıkları ürünleri görmeniz lazım !! İster kurlara katılabilir, isterseniz de sipariş verebilirsiniz.

Bizler işlerimize son derece aşık bir ekip olarak 1 Eylül Cumartesi gününü iple çekiyoruz.
Eksiklerimiz olabilir diye içim pır pır etmiyor değil. Evet biraz da heyecanlıyım açıkcası ! Bir kusurumuz olursa şimdiden affola...

8 yorum:

PR&More dedi ki...

Aysin hanimcim her isin ustesinden basariyla kalktiginiz gibi atolyemizin duzeninde de asli ablayla beraber yapmis oldugunuz yorucu calismalar ve biraz da benim yardimimla super bi dukkanimiz daha oldu,nurtopu gibiiii :)) ellerimize saglik annem bu sicak atolyemizin ici hep huzurla,guzel insanlarla dolsun tassin insallah.Emeklerinize saglik seni cok seviyorum melek annem :)
Kizin Mugus :))

Meral Sanatevi dedi ki...

Ben erkenden geldim gördüm,süperbir yer yapmışsın ellerine sağlık tabi Mügeninde:)kısmetse ayın 1 inde görüşürüz:))))

Unknown dedi ki...

Canım arkadaşım...
Şimdiden hayırlı olsun.Cumartesi görüşmek üzere..

Elmas Kalkanlı dedi ki...

Ayşın hanım merhaba, inanın ben bile heyecanlıyım siz nasılsınızdır kim bilir?Her şey gönlünüzce olur umarım. Görüşmek üzere sevgilerimle, Elmas

Unknown dedi ki...

Ayşin Hanımcım İstanbul dışında olduğumuz için aranızda olamayacağız ama çok isterdik.Şimdiden hayırlı müşteriler bol kazançlar diliyoruz.Sevgilerimizle...

funda dedi ki...

Selem Ayşin hanım, Sizin açılışınıza Nurdan ile gelmeyi çok istedim ama kuzenim evleniyor. İstesemde gelemem. Ama telefisini daha sonra yapacağım inşallah. Hayırlı , uğurlu olsu. Allah bol müşteriler versin. Kimbilir siz şimdi ne yetenekler çıkarırsınız ortaya . Sevgilerimle :))

nrhnmrl dedi ki...

Kendim açmışımda orada çalışıyormuşum gibi sevindim ve heyecanlandım.Fotoğraflar inanılmaz hoş görünüyor.Herşey gönlünüzce olsun müşterileriniz sevenleriniz bol olsun.
Huzur ve muhabbet eksik olmasın.Sevgiler.

Nihal Erpeden dedi ki...

Hayırlı olsun, ilk fırsatta uğramak istiyorum.