12 Haziran 2012 Salı

SEZONU TAMAMLADIK

Harika bir sezon geçirdik. Yine çok eğlendik, çok güldük, çok gezdik, çok yorulduk, çok mutluluk yaşadık çok şaşırdık ve bir çok yeni insanla tanıştık. Bir çok şeyler yaşadık. Elbette içinde iyi olanları da vardı, kötü olanları da. Bazen çok duygulandık, bazen anlam bile veremedik. Hepsi yaşandı. Güzellikleri kalbimize doldurduk, kötü şeylerden dersler aldık.
Veeeeeee sezonu tamamladık.

Şimdi bir anda geliveren harika bir yaz bekliyor hepimizi. Bol bol keyfini sürelim, güneşi içimizde sıcacık hissedelim. 

Yaz sezonunda kurs için gelen taleplere üzülerek olumlu yanıt veremeyeceğim. Önümüzdeki sezona yetiştirmemiz gereken ikinci bir adresimiz var çünkü:-))

Buralardan uzak olmayacağım 
ama şimdilik size son zamanlarda yapılan bir kaç çalışmayla hoşça kalın demek istiyorum.



















Sevgiyle kalın...

6 yorum:

Şehnaz dedi ki...

sizi büyük bir hayranlıkla takip ediyorum..yaptıklarınız takdire şayan..öyle çok sormak istediğim şey varki..belki zamanınız olursa yanıtlarsınız..mesela kutulardakli iç kesimler kağıtları yapıştırırken nasıl jilet gibi kusursuz oluyor ve bazı objelerde oyuntulu olan kısımlarda kağıtları bitin yapıştırıp sonra maket bıçağı ile mi kesiyorsunuz..ancak böyle fikir yürütebiliyorum bazı şeylerde ama bilmediğim birçok şey olduğunu düşünüyorum..inanın başka şehirde yaşıyorum..aynı şehirde olsak kesin kurslara katılırdım..ama öğrenmek istediğim herşeyi ancak sorarak öğrenmeye ve yap boz tekniği uygulayarak yapmaya çalışıyorum..cevap yazarsanız çok sevinirim..sevgiler..

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

İyi tatiller Ayşın hanım. Çok yoruldunuz bu sene. Yeni dönemde her şey umarım daha da güzel olur. Görüşmek üzere, sevgiler...
Ha, bu arada yapılanlar her zaman ki gibi çok zevkli:)

Ayşın Önol dedi ki...

Şehnaz Hanım, nazik mesajınız için çok teşekkür ederim.
Elbette seve seve yardımcı olurum.
Kağıt kenarlarında bu temizliği bir kaç yöntemle elde etmek mümkün. Benim en çok uyguladığım yöntem; kağıdı uygulayacağım yüzeyin ölçüsünde kestikten sonra yapıştırıyorum. Bildiğiniz gibi su bazlı ürünler kullanıyoruz ve kağıt genişleme yapıyor. Azıcık da olsa kenarlardan taşma oluyor. Bunları nakış makası ile ince ince düzeltiyorum ve sonra ZIMPARALIYORUM.
Bir yöntem de, kağıdı uygulanacak yüzeyden daha geniş kesip yapıştırmak ve tutkal İYİCE KURUDUKTAN SONRA tersinden yeni uçlu maket bıçağı ile dikkatlice kesmek.
Umarım sorunuzu cevaplayabilmişimdir.
Sevgilerimle

Ayşın Önol dedi ki...

Sevgili MARİFETLİ PERİ, evet haklısın bu sene çok yorulduk ama asla şikayetçi değilim. Bunlar güzel ve keyifli yorgunluklar. İnşallah seneye çok daha farklı ve çok daha keyifli çalışmalarımız olacak.
En kısa sürede görüşmek üzere:)

Şehnaz dedi ki...

ayşin hanım nasıl yardımcı oldunuz anlatamam..çok ama çok teşekkürler..sevgiler..

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Her şey için teşekkür ederiz, bizleri hem ahşap boyama konusunda aydınlatıyorsunuz hem de yeni malzemelerinizle farklı tasarımlar yapmamıza yardımcı oluyorsunuz Ayşin hanım...

Ankara'ya geldiğinizde sizile görüşmek ve tanışmak istemiştim ama vakitsizlikten bir de sergi işime yetişmekten size gelememiştim...

iyi tatiller, yeni projelerle bekliyoruz sizi :D Sevgiyle kalın