1 Aralık 2011 Perşembe

ŞOK! ŞOK! ŞOK!

İSTANBUL'UN NADİDE ATÖLYELERİNDEN BİRİNİN SAHİBESİ Ş.Y. EUROFLORA'DA YILBAŞI ALIŞVERİŞİNDE GÖRÜNTÜLENDİ !

Ş.Y. fotoğrafının çekildiğini görünce neye uğradığını şaşırdı!!!


Daha sonra bir kaç kare resminin daha çekilmesine ikna oldu.
Ancak hemen bir pozlara takınarak yeni yüzüklerini sergiledi.



2011-2012 kış kreasyonunda en çok şapkalara yer verdiğini belirten Ş.Y.,
ilerleyen zamanlarda bu baskının hesabını soracağını da söylemeyi ihmal etmedi.  


Sorumlu yayıncılık anlayışımdan dolayı
Ş.Y. nin ŞERMİN YARIMDAĞ ( SHERRY WOOD ART) olduğunu ve
kendimi ( LADY CRAFT ) ifşa ediyorum !
İşte bu da ben !!!


Evet, şaka bir yana çok güzel geçen bir gündü.
Verimli bir alışveriş, keyifli sohbetler ve neşeli vakitlerden sonra
bu anıyı pembe kaplı deftere kaydetmek istedim.
Her şey için teşekkür ederim Sherry !

Herkese bol kahkahalı ve güzel günler dilerim.....

3 yorum:

Senanın annesi dedi ki...

Benim yerime de gezseydiniz :))
Verimli ve neşeli olmuş ya, gerisi boş.
Böyle güzel anılar biriktirmeniz dileğiyle...

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

Ayyy bayıldım size! Süpersiniz! Gülen yüzünüz solmasın! SEVGİLER!

Ayşın Önol dedi ki...

Arkadaşlar çok teşekkür ederim. Arada bir böyle kaçamaklar iyi geliyor:))